Kalendář Twilight

27.03.2009 21:37

Tak mi to nedalo a protože jsem se všude na internetu dočítala o tom, jak úžasný Twilight kalendář je, ale že pro malé procento fanoušků (ano, skutečně takhle to tam bylo napsané, já tomu také nemohla uvěřit a připadalo mi, jak kdyby si nikdo nevšiml narvaného kina při premiéře a nejen při ní,  jak kdyby nikdo nevnímal svět okolo sebe:-D:-(. Vždyť na většině blogů teď, stále častě padá slovo Stmívání, sklonuje se ve všem pádech, jedni ho nenávidí a druzí milují, ale jedno mají všichni společné, vědí o něm :o). Jinými slovy, nechápu význam slov "nedostatek fanoušků") se v České Republice pravděpodobně nebude prodávat:-( a já byla zklamaná, poněvaž i já (jak jinak:-D) bych měla na Twilight kalendář zálusk:-D a tak jsem to vyřešila po svém!:o) Udělala si vlastní ;o) (https://www.vlastni-kalendar.cz/) a upřímně řečeno myslím, že se povedel.. :o) teď už jen barvu do tiskárny je to! ;o)

Kontakt

Magda Vondrušková

Londýn, Los Angeles, Forks...

 

Isabella Swanová: Je se mnou něco v nepořádku?
Edward Cullen: Řekl jsem ti, že umím číst myšlenky a ty si myslíš, že je něco v nepořádku s tebou?
 

James: Přivedl sis svačinku?
 

Isabella Swanová: Co když mě vaši nebudou mít rádi?
Edward Cullen: Takže ty se bojíš, ne proto, že budeš v domě plném upírů, ale proto, že si myslíš, že mi tě neschválí?
Isabella Swanová: Jsem ráda, že jsem tě pobavila!