"Stmívácí pokoj"

26.03.2009 22:35

Jupí, dneska mi došel konečně speciál Brava :o) - Bravo POSTER Twlight special ;o), sice nemám moc šancí si v něm počíst, neboť tak zdatná němčinářka ještě nejsem, ale plakátů je tam hodně (přesněji 32) a na ty, němčinu rozhodně nepotřebuji :o) Abych to uvedla na správnou míru, už se ocitají u mě v pokoji na zdi, takže mám teď svůj pokojík ještě raději! ;o) A tak se vám, samozřejmě, musím pochlubit ;o) (sice kvalita hrozná, protože je to foceno mobilem a ještě ke všemu večer, ale i tak to musím zvěřejnit. Jsem na to totiž docela hrdá :D dalo to celkem práci, pěkně to rozvrhnout a ještě rozměřit, aby to nebylo křivé, však výsledek :D, který vy ovšem s bídnou kvalitou fotografie nemůžete ocenit :D stojí za to!!) A probuzení s pohledem na Edwarda? Prostě nepopsatelné...

 

No, fajn... Ta fotka je tak strašně hrozná, že bych jí sem asi ani neměla dávat, jenomže já si to nemohu nechat pro sebe :o), časem určitě udělám lepší :D, ve skutečnosti je to totiž, jak vidím, mnohem hezčí, ale nevadí :D mějte pro mě pochopení.. a... nezáviďte!! (Ne tiu fotku :D pokoj :D) :-P :D

STMÍVACÍ, proč?

"Stmívácí" - Ano, nepřepsala jsem se, ani nespletla ;o), protože konečně i můj pokoj patří mezi "stmívací pokoje", mezi všemi, které postihla Twilightmanie :o) O:) i on je (už pro vždycky:-P)  zasvěcen tajům Edwarda Cullena! :o) a celé Twilight ságy! Během těch třech let počítám s tím, že nakonec budu lepit plakáty i na strop!:-D Ale to vůbec není špatný nápad, navíc, pokud si tam dám Edwarda, budu na něj mít lepší výhled! Hned, jak otevřu oči! A to se počítá, jako velké plus :o)

 

 

Kontakt

Magda Vondrušková

Londýn, Los Angeles, Forks...

 

Isabella Swanová: Je se mnou něco v nepořádku?
Edward Cullen: Řekl jsem ti, že umím číst myšlenky a ty si myslíš, že je něco v nepořádku s tebou?
 

James: Přivedl sis svačinku?
 

Isabella Swanová: Co když mě vaši nebudou mít rádi?
Edward Cullen: Takže ty se bojíš, ne proto, že budeš v domě plném upírů, ale proto, že si myslíš, že mi tě neschválí?
Isabella Swanová: Jsem ráda, že jsem tě pobavila!